середа, 9 січня 2019 р.

Модуль 1 - 3

Сьогодні відбулося навчання на тренінгу intel. Я поставила перед собою такі цілі:
 навчитися працювати з ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм та сайтами допоміжних матеріалів, Електронним довідником.
Обговорити питання, як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання.  Хочу навчитися оцінювати  учнівські проекти. Допомогти учням оцінювати свої роботи.
  Протягом навчання майже освоїла працювати з ресурсами тренінгу: посібником, сайтом,довідником.

1 коментар:

  1. Дякую, Оксано, що Ви так ретельно прописали свої освітні цілі для цього тренінгу. Ви виділили для себе не тільки 3 обов'язкові цілі, а ще й декілька додаткових. Шкода, що ви тільки один раз у другому реченні написали "я". Не вагайтеся, пишіть "я" , "мені", "для мене" в кожному реченні, це ж щоденник Вашого навчання.
    Ось погляньте, наскільки більш щиро звучить:" Я хочу навчитися оцінювати учнівські проекти. ", замість Вашого: "Хочу навчитися оцінювати учнівські проекти". Або - "Протягом навчання я з радістю відмітила, що майже освоїла, як працювати з ресурсами тренінгу: посібником, сайтом, довідником." у порівнянні з Вашим реченням про це. У Вас обов'язково все вийде, я впевнена в цьому!
    А ще було б класно, щоб Ви написали, що Вам особисто сподобалося в перший день тренінгу, що було Вам не зовсім зрозумілим. Пишіть більше своїх власних ідей. Успіхів ВАм і натхнення!

    ВідповістиВидалити

Модуль 9,10,11

    Ось закінчився четвертий день навчання. Трохи радісно, трохи сумно. Сумно тому, що приходиться розлучатися з ПРЕКРАСНИМИ ЛЮДЬМИ, нашими ...