четвер, 10 січня 2019 р.

модуль 4-5

 Другий день навчання пройшов з новими враженнями, динамічно.  Ранкова зустріч,у вигляді відтворення тваринок (їх пробудження), зняла напругу і підняла настрій. Я взяла для себе дуже багато нової інформації.  За сьогодні я навчилася створювати З-Х-Д таблицю та організаційну діаграму. Я опрацювала питання "Формувальне оцінювання" та дізналася багато цікавої інформації.  Я дізналася інформацію про авторське право і на кого воно розповсюджується. Мені сподобалося створювати презентацію. Під кінець створила анкету. Мені дуже сподобалося. Час пройшов плідно і швидко.

2 коментарі:

  1. Мені також сподобалося сьогодні працювати в такому режимі. Для себе отримала також багато корисного.

    ВідповістиВидалити
  2. Тренінг дійсно був цікавий і динамічний. Ви плідно по працювали сьогодні.Бажаю Вам успіху і надалі.

    ВідповістиВидалити

Модуль 9,10,11

    Ось закінчився четвертий день навчання. Трохи радісно, трохи сумно. Сумно тому, що приходиться розлучатися з ПРЕКРАСНИМИ ЛЮДЬМИ, нашими ...